Valentinas Butanavičius

Direktorius, mokytojas metodininkas

Išsilavinimas

Vilniaus dailės akademija (VDA). Dailininko – pedagogo specialybė.
1991 – 1996 m. VDA Bakalauro / Magistro laipsnis.
Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) – edukologijos doktorantūra. 2018 m – iki dabar.

PROFESINĖ PATIRTIS

Nuo 1990 viso 32 m. dailės mokytojo-metodininko pedagoginio, 1 m. pavaduotojo neformaliam ugdymui, 5 m. VDA užsienio šalių edukologijos bei tapybos dėstytojo, 1 m. VDU Švietimo akademijos Moderniųjų didaktikų dėstytojo, nuo 2011 m. iki 2022 Alytaus trečiojo amžiaus universiteto dėstytojo darbo patirtis.
Nuo 2022 m. iki dabar Marijampolės meno mokyklos direktoriaus pareigose.

2019 – 2023 METŲ MOKSLINĖ VEIKLA
  • LETA kasmetinėje konferencijoje: 2019 spalio 11-12d. pristatytas disertacinio tyrimo projektas – „Mokytojo menininko tapsmas per savimoką” ir kt.
  • LKTI Lietuvos kultūros tyrimų instituto kasmetinėje konferencijoje: V. Butanavičius „Rytai – vakarai: civilizacinio mąstymo, politikos ir vaizduotės aktualėjimas“, 2019 spalio 26 d., skaičiau pranešimą – „Žaidimas kaip laisvės išraiška civilizacijos sklaidos labirintuose“ir kt.
  • 2023-05-25/26 : Dalyvavimas tarptautinėje konferencijoje “Transformation in Education Policy and Culture: Teacher Education and School Creation in the Anthropocene”. Perskaitytas pranešimas: i) Butanavičius, V., Žydžiūnaitė, V. “Teacher Leadership as a Component Within the Phenomenological Structure of Creative Teacher”. Vilniaus universitetas, Lietuva ir kt.
  • Dalyvauta 2022. 03. 28 d., VDU Švietimo akademijoje Vilniuje įvyko I-asis nacionalinis dialogas „Švietimo ir mokslo politika bei praktika: tarp vizijų ir realybės” – mokslininkai ir praktikai projektavo ateities švietimą ir kt..
PUBLIKACIJOS
  • V. Žydžiūnaitė, V. Butanavičius, V. Jurgilė and L. Kaminskienė (2022). Leadership Within the Phenomenological Structure of Teacher Creativity. Frontiers in Education, May 2022 | Volume 7 | Article 819848. DOI: https://doi.org/10.3389/feduc.2022.819848 ; URL: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2022.819848/full&utm_source=Email_to_author s_&utm_medium=Email&utm_content=T1_11.5e1_author&utm_campaign=Email_publication&fie ld=&journalName=Frontiers_in_Education&id=819848
  • Butanavicius, V., Zydziunaite, V., Jurgile, V., & Kaminskiene, L. (2022). Teacher leadership as a component in a structure of creative teacher. In Teacher Leadership: Learning, Teaching and Leading. Experiences of Teachers and School Administration. Zydziunaite V., Kaminskiene L., & Jurgile V. (Eds.). Educational Concepts and Practice, Vol. 91. (pp. 247-298). Berlin-BruxellesLausanne-New York-Oxford: Peter Lang.
TIRIAMOJI, PROJEKTINĖ VEIKLA

Nuo 1991 m. iki dabar suorganizuota daugiau kaip dvidešimt personalinių parodų, kurios buvo eksponuotos Lietuvoje, Prancūzijoje, Švedijoje, Japonijoje ir kt. Nuo 1997 m. individualios stažuotės Paryžiuje, Stokholme, Hamburge, Tokijuje, Delyje ir kt.
Nuo 1991 m. iki dabar suorganizuota daugiau kaip dvidešimt mokinių parodų, sukurta daugiau kaip dešimt spektaklių rodytų Lietuvoje, Prancūzijoje. Performatyvūs pasirodymai, apėmė didelį meno šakų spektrą – muzikos, dailės, literatūros, teatro, kino, šokio, medijų ir kt.
Išleidau knygą „Berniukas su lazdyno lazda“, 2018 m.



Informacija atnaujinta 2023-07-19

Accessibility