Marijampolės meno mokykla skelbia atranką Marijampolės meno mokyklos administratoriaus pareigoms užimti.
Pareigybės pavadinimas: Administratorius.
Darbo krūvis: 1 etatas (40 darbo valandų per savaitę).
Darbo sutarties rūšis: neterminuota.
Pareigybės lygis: B.
Darbo užmokesčio koeficientas: 0,67 bazinio dydžio.
Reikalavimai pretendentams:
- Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
- Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, dirbti MS Office programos paketu.
- Dirbti vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais įstatymais, žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos teisės aktus, vadovautis steigėjo patvirtintais nuostatais, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėmis bei pareigybės aprašymu.
- Išmanyti raštvedybos, teisės aktų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo, archyvavimo bei saugojimo reikalavimus, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
- Sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, derinti veiklas su kitais struktūriniais padaliniais, priimti sprendimus pagal kompetenciją, gebėti dirbti komandoje.
- Sklandžiai, taisyklinga valstybine kalba dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
Privalumai:
- Patirtis raštvedybos ir teisės aktų rengimo srityje;
- Gebėjimas dirbti dokumentų valdymo sistemomis.
- Darbo švietimo įstaigoje patirtis.
Administratorius vykdo šias funkcijas:
- Priima lankytojus, atsako į skambučius ir teikia informaciją apie įstaigą ir jos veiklą.
- Užtikrina asmens duomenų saugos reikalavimų Mokykloje vykdymą.
- Kontroliuoja dokumentų judėjimą dokumentų valdymo sistemoje.
- Rengia Mokyklos veiklą reglamentuojančių dokumentų projektus.
- Kontroliuoja direktoriaus rezoliucijose nurodytų užduočių savalaikį vykdymą.
- Ruošia, tvirtina ir išduoda dokumentų išrašus, nuorašus, kopijas.
- Priima ir perduoda informaciją elektroniniu paštu, telefonu.
- Pagal kompetencijas dalyvauja darbo grupių veikloje.
- Teikia pasiūlymus Mokyklos direktoriui raštvedybos tobulinimo klausimais.
- Pagal kompetencijas atlieka kitus darbus ir vykdo kitus su savo funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio vadovo pavedimus.
- Tvarko darbuotojų asmens bylas, pildo darbo sutartis.
- Tvarko Marijampolės meno mokyklos dokumentų archyvą.
Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą leisti dalyvauti atrankoje, adresuotą įstaigos direktoriui;
- Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
- Gyvenimo aprašymą (CV).
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir, patikrinus, grąžinami pretendentui.
Dokumentai priimami nuo 2025 m. vasario 17 d. iki 2025 m. vasario 24 d.
Galimi dokumentų pateikimo variantai:
- Pateikti asmeniškai, adresu Vytauto g. 47, Marijampolė;
- Siųsti elektroniniu paštu: marijampolesmenomokykla@gmail.com
Pretendentų atranka:
- Pretendentai, atitinkantys kvalifikacinius reikalavimus, kviečiami į pokalbį 2025 m. vasario 25 d., apie pokalbio laiką juos informuojant el. paštu arba telefonu.
- Pretendentai apie priėmimo rezultatus informuojami po atrankos.
Informacija apie skelbiamą atranką teikiama telefonu +370 622 33156 darbo dienomis.
Informacija atnaujinta 2025-02-14